Drukarka HP DeskJet4120e - Kampani Theinsiders

TESTOWANIE DRUKARKI DESKJET 4120e


Juz jakis czas temu otrzymałam do testowania z kampani @theinsiderspl rewelacyjny sprzęt a jest nim drukarka HP DeskJet4120e



Jestem bardzo miło zaskoczona urządzeniem . T0akiego właśnie potrzebowałam. Bardzo prosta konfiguracja urządzenia.  Na komputerze  jak i telefonie. Drukowania z telefonu jest dla mnie bardzo przydatną opcją, ponieważ nie muszę latać po domu z kablami i laptopem. Urządzenie wielofunkcyjne DeskJet 4120e jest idealnym rozwiązaniem domowego drukowania. Dzięki niewielkim rozmiarom zajmuje niewiele miejsca. Posiada funkcje drukowania, kopiowania oraz skanowania. Ogromną zaletą jest aplikacja, która pozwala na swobodne korzystanie z dowolnego miejsca na świecie. Wysoka rozdzielczość, łączność przez WiFi oraz szybki druk działa bez zarzutu. Subskrypcja od HP+ Instant Ink pozwala zaoszczędzić przez 6 miesięcy na zakupie tuszy. Kurier sam dowozi do drzwi bez żadnych opłat. Jak dla mnie rewelacja, zdecydowanie polecam. Spełnia moje oczekiwania w 100 procentach





Drukowanie w moim domu stało się jeszcze przyjemniejsze  ❤

Córka ma teraz obrazek do malowania jaki tylko zapragnie  :


   

  Większa frajda z     drukowanego kolorowania         niż z klasycznej    kolorowanki   :



 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

ProstownicA SenseIQ Philips BHS838/00

Kosmetyki VisPlantis

Everydayme - Lenor Unstoppables